התמחות בפרויקטים B.O.T ו- P.F.I

התמחות בפרויקטים B.O.T ו- P.F.I

׳קבוצת אחלה׳ מתמחה במתן שירותי ניהול ותחזוקה לנכסי נדל״ן מקצה לקצה. במסגרת התמחות זו, הקבוצה מלווה יזמים המגישים מכרזים ממשלתיים הדורשים בין היתר תחזוקה וניהול, כאשר הליווי כולל גם הערכת עלויות האחזקה והניהול לצורכי המכרז.

מהו B.O.T?

B.O.T  הוא קיצור של  Build Operate Transfer – לבנות, להפעיל למסור. למעשה, היזם עצמו המגיש את המכרז מקים ומממן את הפרויקט הציבורי ואחראי על התפעול שלו לאורך כל תקופת הזיכיון שיכול להיות סביב 25 שנים. ההכנסות של היזם מגיעות מהציבור העושה שימוש בפרויקט במשך השנים.

בתהליך הגשת המכרז בשיטה זו, יש צורך לפרט את אומדן עלויות אחזקת המבנה לפרטי פרטים, כך שהמחיר יהיה תואם לעלויות בפועל. חשוב שהמחיר לא יהיה זול מידי, שאז היזם יפסיד או מחיר יקר מידי שאולי ימנע את הזכייה במכרז.

מהו P.F.I ?

P.F.I הוא קיצור של Private Finance Initiative – יוזמה פיננסית פרטית. במקרה זה, יזם פרטי מקים ומממן פרויקט הציבורי, כאשר התשלום ליזם מגיע מהגוף הציבורי שהזמין את העבודה ולא מהציבור המשתמש בפרויקט כפי שנהוג בפרויקטים מסוג B.O.T . גם בשיטה זו על היזם להגיש אומדן עלויות של אחזקת המבנה לפרטי פרטים.

לקבוצת אחלה התמחות ספציפית בליווי יזמים בפרויקטי  BOT ו-PFI, ומספקת תמחור מדויק של כל עלויות האחזקה והתפעול של המבנה והמערכות השונות בכל שלבי המכרז השונים. האחזקה תהיה כוללת שירותי ניקיון, גינון, טיפול במעליות, תחזוקת המערכות, ניהול הכספים ועוד. לאחר הזכייה במכרז, הקבוצה מעניקה שירותי אחזקה ותפעול לאורך כל תקופת הזיכיון בהתאם לתנאים והעלויות שהוגשו במכרז.



היתרונות הבולטים של השירות ליזמים:

סיוע בהגשת המכרז

ליווי יד ביד לאורך כל הדרך, תוך שמירה על האינטרסים של היזם ויצירת תמחור מדויק עם כל האלמנטים הדרושים.

עמידה בתנאי המכרז

החברה עושה הכל כדי לעמד בתנאי המכרז, הן מבחינת פירוט השירותים ותמחור הוגן שיזכה את היזם במכרז.

ניהול שוכרים ממשלתיים

החברה מסייעת גם בניהול השוכרים הממשלתיים ומתייחסת לצרכים הייחודיים שלהם בתהליך.

המטרה שלנו לאפשר לכם לזכות במכרז ומנגד לשמור על תמחור מדויק ורווחי גם להמשך!




דילוג לתוכן