מחלקת בקרת איכות

בקרת איכות

אמינות היא ערך עליון, ולכן קבוצת אחלה מפקחת על הפעילות והעבודות המתבצעות באמצעות בקרה קפדנית. בנוסף, הקבוצה מעבירה דוחות ללקוחות באופק קבוע ודואגת לדיירים/שוכרים מרוצים.

הקבוצה פועלת מתוך מחשבה כי בקרת איכות קפדנית ולא מתפשרת, גורמת לעליה באחוז התפוסה במבנה, עמידות לאורך זמן של המערכות בניין בחיסכון משמעותי בעלויות בטווח הארוך והקצר. בקרת איכות ארוכת טווח תתמוך בקבלת שכ"ד גבוה יותר במרוץ השנים!

סקר שביעות רצון לדיירים

קבוצת אחלה פועלת מתוך אג׳נדה לספק ללקוחותיה שירות ברמה הגבוהה ביותר ללא פשרות. כחלק מפעילות השיפור וייעול השירות לדיירים ולשוכרים במבנים המנוהלים, הקבוצה מבצעת סקרי שביעות רצון לצורך בקרה ושיפור השירות.

היעילות של סקרי שביעות רצון לדיירים

סקרים אלו תורמים רבות לנראות הכללית של המבנים ובכלל לשביעות הרצון של הדיירים\שוכרים. נציין כי לכל מבנה/דייר או וועד יש דרישות ספציפיות, ולכן בקרת איכות וסקרי שביעות רצון מאפשרים לטפל בפרטים הקטנים המפריעים לשגרת היום יום ולשהייה במקום.

בקרת לקוח סמוי

בנוסף לסקר שביעות רצון, הקבוצה מבצעת בקרת לקוח סמוי על מנת לבדוק בפועל את רמת התחזוקה והניקיון בשטח. נציין כי לקוח סמוי מהווה כלי מרכזי לבחינת חוויית השירות לדיירים ומאפשר לאתר ליקויים ולשפרם בעזרת ניהול קפדני יותר. בתום ביצוע לקוח סמוי הקבוצה מפיקה לקחים וכך מאפשרת לדיירים ולאורחים במבנים ליהנות ממתחמים המנוהלים בצורה קפדנית.

חוות דעת מקצועיות

הקבוצה מעניקה גם חוות דעת מקצועיות על המערכות הציבוריות, גם במקרה זה המטרה היא לאפשר לשוכרים ולמבקרים במבנים ליהנות מסביבה עסקית מזמינה ומטופחת, כזאת שמשפיעה על ההרגשה הכללית. חוות הדעת המקצועית כוללת גם הצעות ייעול בראיה ארוכה וקצרת טווח והחזר השקעה, תכנון כספי רב שנתי, מיתוג הפרויקט לפי הצורך ועוד.

פיקוח כספי

הקבוצה מבצעת ניתוח של הדוחות הכספיים, ובהתאם לכך מדווחת ללקוחות ומציעה הצעות ייעול על מנת לתת ללקוחות את המידע בצורה הכי נוחה ונכונה שתיתן להם אפשרות לקבל את ההחלטות הטובות ביותר, כולל בדיקה של עמידה ביעדים ובדרישות מול ביצוע – תקציב.

קצת על שירותי הקבוצה

קבוצת אחלה מובילה בניהול ואחזקת מבנים ומעניקה שירותי ניהול ואחזקה מקצועיים מקצה לקצה, תוך דגש על מתן שירות מהיר, שילוב גישות ניהול ותחזוקה חדשניות והמתקדמות בענף. הקבוצה מעניקה שירות לסקטור הפרטי והעסקי, כדוגמת שירותי ניקיון, אחזקה, גבייה ותחזוקת המערכות למגדלי משרדים, מגורי יוקרה, חניונים,  מתחמים מסחריים וקניונים.

רוצים גם ליהנות מרמת תחזוקה הגבוהה ביותר?

בואו להתייעץ עם המומחים >>

דילוג לתוכן